27 Nisan 2010 Salı

Az ve Tarz'dan merhaba :)...

Herkese merhaba,

Uzun süredir aklımda olan bir şeyi daha gerçekleştirmiş olduğum için çok mutluyum. Öncelikle bunu paylaşmak isterim, blogumu ziyaret edecek olan herkesle...

Burada yapmayı hedeflediğim asıl şey ise hayatımı ve hayatı güzelleştirdiğine inandığım her şeyi sizlerle paylaşabilmek. Belli bir konuyla kısıtlamak istemiyorum bu blogu çünkü hayatımı olabildiğince çok yönlü ve sıradanlıktan uzak kılmaya çalışıyorum.

Bu yolculukta sizler de benimle olursanız; sahip olduğum her iyi ve güzel şeyi sizlerle paylaşacağıma ve sadece ama sadece 'iyi' olanın peşinden gideceğime söz veriyorum. Sonuçta neler olacağını ise hep birlikte göreceğiz.

Alakasız olacak belki ama "İçinizdeki mutluluğa yapışın ve kimsenin bu güzel hamura zehir katmasına izin vermeyin" demek istiyorum sizlere. Ahkam kesmiş gibi oluyorum, biliyorum ama niyetim iyi...

Ve lütfen şunu da hatırlayın:

Siz izin vermezseniz; hiç kimse ve hiçbir şey sizi mutsuz edemez. Gerçekten... Hiç kimseye de almak istemediği, hazır olmadığı bir şeyi veremezsiniz; debelenmeyin boşa. İşte... blogum daha ilk yazımdan yön değiştirmeye başladı bile :)...

Sanırım buradan sürekli olarak 'herkesin mutlu olması ve kendisini iyi hissetmesi için' bir şeyler geveleyip duracağım.

Bu durumdaaa... Ozanay Abla blog-hattına hoşgeldiniz :)!

Ozanay Alpkan

Hiç yorum yok: