9 Mayıs 2010 Pazar

'Annem Annem'e... En kocaman sevgilerimle :)

'Hayat' deyip geçiştirdiğimiz şey, aslında hediyelerin en 'tarifi mümkün olmayan'ı... Size bunu armağan edene verebileceğiniz en değerli hediye ne olabilir? "Anneciğim, benim en değerli şeyim sensin. O yüzden sana seni armağan ediyorum" diyemezsiniz. Ama şöyle diyebilirsiniz:

Annem annem :),

Çok sık dile getiremesem veya hareketlerimle sürekli belli edemesem de hayattaki en değerli varlığım sensin ve içinde senin olmadığın bir hayatı düşünmek bile istemiyorum. "Annem olmasaydı, ne yapardım?" diye kendime sorduğum zamanlar oldu ama bu düşünceye katlanamadım.

İşte bu yüzden; seni -istemeden de olsa- kırdığım zamanlar için, daha sık aramadığım ve seni anlayamadığım zamanlar için, muhtelif bencilliklerim için, sana daha çok sarılmadığım, daha fazla öpmediğim, seni ne kadar sevdiğimi daha çok söylemediğim, şu anda yanında olmadığım ve belki de bu listeye eklenmesi gereken daha kim bilir neler olduğu için çok özür dilerim :(.

Benim yüzümden kalbinde hissettiğin her cızırtı, gözünden akan her damla yaş, yüzünden ve hayatından geçen her kara bulut için... Varsa, kırdığım umutların ve yaşama sevincin için... Kısacası bilmeden de olsa sana verebilmem gerekirken veremediğim her şey için çok üzgünüm :(.

Tıpkı bu fotoğrafta olduğu gibi bana sımsıkı sarılan ellerinden, sevgi dolu kalbinden, yaşama gücünden, yaratıcılığından, adalet anlayışından, her zaman haklının ve garibanın yanında oluşundan, hiç tanımadığın insanlara bile yardım etmenden, yeni tanıştığın insanlarla iki dakikada sohbeti koyulaştırabilen samimiyetinden, cömertliğinden, çoğu insan için hazmı zor dürüstlüğünden, zekandan, pratikliğinden, 'imkansız'ı bir cevap olarak kabul etmeyen kişiliğinden, olumsuzluklara direncinden ve daha pek çok sevilesi özelliğinden çok şey öğrendim. Yaptığım birçok şeyde senden ilham aldım. Her biri için ayrı ayrı ve sonsuz kere teşekkür ederim :).

Ve burnumun direği sızlayarak diyorum ki; bundan sonra seni çok daha az üzmeye çalışacağım :). Çünkü seni çoook seviyorum. İyi ki varsın, iyi ki sensin, iyi ki benim annemsin...

Kızın Ozanay

Hiç yorum yok: